TRENDING: Senior Kapten Juruterbang Air Asia X Noor Hafizah anak Kelahiran Perak

Assalamualaikum, salam Perak Amanjaya dan salam jumaat penghulu segala hari. Dalam kesibukan rakyat Malaysia meraikan kemenangan Malaysia yang layak ke pusingan akhir piala AFF suzuki semalam setelah menewaskan Vietnam dengan agregat 5-4, rakyat Malaysia masih terngiang-ngiang lagi dengan isu yang timbul dalam beberapa hari yang lepas. 
Isunya adalah berkaitan dengan pilot berpangkat senior kapten yang bertudung molek yang berkhidmat untuk Air Asia X. Atas sebab perkara ini jarang berlaku di Malaysia, bukan sahaja kerana insan ini adalah wanita, tetapi dia juga bertunang dan mempunyai rupa yang manis telah berjaya menggegarkan Malaysia dengan berita kerjayanya sebagai seorang pilot atau juruterbang.


Berikut adalah serba sedikit gambar beliau beserta biodata ringkannya. Siapa sangka wanita yang menggegarkan Malaysia baru-baru ini kelahiran Taiping, Perak. Admin tumpang berbangga di atas kejayaan anak-anak Perak sekarang. Ternyata anak perak bukan saja mampu berjaya dalam bidang yang dicita-citakan malah juga mampu mengharumkan dan mengangumkan orang lain. SEMARAK turun berbangga atas kejayaan Noor Hafizah!
.

Biodata Kapten Noor Hafizah Mohd Idrus Pilot AirAsia WanitaNama Penuh: Noor Hafizah Mohd Idrus
Nama Samaran: Fizzy Idrus
Umur: 30 Tahun (2014)
Tarikh Lahir: 21 September 1984
Asal: Taiping Perak
Instagram: http://instagram.com/fizzyidrus
Alamat Terkini: Cheras Kuala Lumpur
Pendidikan: Sek Keb Taiping,  Sek Keb Tun Razak, Kolej Tunku Kursiah, Kolej Matrikulasi Melaka, Universiti Kebangsaan Malaysia UKM, Akademi Penerbangan Malaysia Batu Berendam Melaka.
Bidang: Ijazah Multimedia (UKM)
Bermula Kareer Juruterbang: Berhenti belajar di UKM dan sertai Akademi Juruterbang Airasia sejak 2006.
Jawatan Terkini: Senior First Officer (Kapten) AirAsia X
Sumber: Biodata Noor Hafizah Mohd Idrus Pilot Wanita AirAsia












Rencana asal milik melvister.com 

0 comments:

 
Free Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design